PepsiCo Eesti korraldas koostöös Eestimaa Sünnitusmajade Toetusfondiga kampaania toetamaks Lõuna-Eesti haigla ning Viljandi haigla sünnitusosakondi. Cheetose kampaania „Chester kingib sooja pesa” raames kogutud summa eest osteti Lõuna-Eesti haiglale Bilibed fototeraapia süsteemiga beebivoodi ning Viljandi haiglale Bilicocoon fototeraapia süsteemiga kookon, mis võimaldab ravi vajaval beebil viibida kogu ravi jooksul ema ja isa turvalises kaisus.
PepsiCo Eesti turundusjuht Merle Saviauk rääkis kampaania ideest: „Möödunud aasta lõpus tuli mõte, et võiksime teha heateo, pidades silmas Eesti Vabariik 100 täitumist. Tahaksime, et Eesti kestaks veel ja Eestisse sünniks juurde kodanikke, kes riiki ehitavad. Kogusime kolme kuu jooksul iga Cheetose paki ostult 5 senti, et saada kokku toetussumma. Koostöös Eestimaa Sünnitusmajade Toetusfondiga selgitasime välja väiksemate haiglate vajadused ja nii jõudsimegi Lõuna-Eesti ja Viljandi haiglateni. Meie sooviks oli toetada just väiksemaid Eesti kohti, kuhu sageli toetussummad ei jõua.”
Eestimaa Sünnitusmajade Toetusfond on väga rõõmus, sest tegemist on esimese toetajaga pärast seda, kui Pelgulinna Sünnitusmaja Toetusfondist sai Eestimaa Sünnitusmajade Toetusfond. Eriliselt hea meel on selle üle, et tegu ei pea olema kohaliku ettevõttega, et toetada väiksemaid sünnitusmajasid. PepsiCo Eesti on hea näide, kelle põhiklientuur on suuremates linnades, aga kelle südamesoov on aidata väiksemaid sünnitusmajasid ning kõige väetimaid Eestimaa mitmetes piirkondades.