Täna, 15. jaanuaril algab  Cheetos maisikrõpsude brändi kampaania „Chester kingib sooja  pesa“, mille raames läheb igalt Cheetose paki ostult 5 senti Lõuna-Eesti ja Viljandi haiglatele vastsündinutele vajalike vahendite ostmiseks. „Eesti 100 raames loodud kampaania keskendub uute ilmakodanike elu kindlustamisele. Lapsed vajavad parimat hoolitsust, et kasvada suureks ja tugevaks. Eesti riik vajab tublisid ja terveid kodanikke, et olla jätkusuutlik ja kesta veel sajandeid. Teeme üheskoos beebide elu paremaks!“ lausus PepsiCo Baltikumi turundusjuht Merle Saviauk.

Kogutud summa eest kingib AS PepsiCo Eesti  Lõuna-Eesti Haiglale Billibed fototeraapia süsteemiga beebivoodi ja Viljandi Haiglale Bilicocoon fototeki. Need beebipesad kindlustavad vastsündinutele turvalise elu alguse. Haiglate vajadus selgitati välja  koostöös Eestimaa Sünnitusmajade Toetusfondiga.

“Umbes pooled õigeaegsetest ja 85% enneaegsetest vastsündinutest lähevad esimesel elunädalal ikteeriliseks (nende nahk muutub kollaseks). Osa lastest vajavad ka ravi ja põhiliseks ravimeetodiks on fototeraapia. Parimaks fototeraapia tegemise aparatuuriks on kas Billibed või Bilicocoon, millega saab vastsündinut protseduuri ajal ema lähedal hoida,” võttis Eestimaa Sünnitusmajade Toetusfondi tegevjuht Mary Teras kokku aparaatide vajalikkuse.

Kampaania on üle-eestiline ja kestab kolm kuud.